Extrém menetdinamikai fejlesztésekkel találkozunk a Subaru WRX STI S4 tS fedélzetén, ami nemcsak mássalhangzóból tud többet az alapmodellnél, hanem a beépített gyári tuningalkatrészeknek köszönhetően számos egyéb téren is.

Így például a módosított szívó/kipufogórendszer 10 százalékkal nagyobb nyomatékkal támogatja a gyorsításokat, a CVT sebességváltó saját olajhűtőt kap, de a futóművet is feljavították rugótorony-kitámasztóval, Bilstein lengéscsillapítókkal (elöl állítható), valamint mindkét tengelyen alkalmazott nyomatékvektor-szabályozási rendszerrel.

Subaru WRX STI, csak jobban 1

Az első féket négydugattyús Brembo egység váltja, ezeket 19 colos kovácsolt alumínium BBS felnik keretezik. A fehér, kék, ezüst vagy fekete fényezést meggypiros sávozás dobja fel, a beltérben ezüst öltésekkel varrott, egyedi Recaro ülések, spéci sportkormány és kizárólag itt alkalmazott sebességmérő műszer határozza meg a hangulatot.

Az autóhoz a márka Nürburgringi 24 óráson aratott tavalyi és idei sikerei előtt tisztelgő csomag is rendelhető (képeinken), fekete BBS felnikkel, nyers karbonszálas hátsó szárnnyal és ezüst középállás-jelzésű szarvasbőr kormánykerékkel.

Subaru WRX S4 tS

Ami a motorteljesítményt illeti, a kétliteres, közvetlen befecskendezéses turbómotor 300 lóerőt ad le 5600/percnél, legnagyobb nyomatéka 400 Nm 2000 és 4800/perc között.