Turbómotorokkal, igényesebb belsővel és gazdag biztonsági és csatlakoztatási felszereltséggel lép színre a Honda CR-V ötödik szériája – egyelőre az USA-ban, de nyilván Európában sem kell majd sokáig várni, hogy lecseréljék a két éve ráncfelvarráson átesett, jelenlegi modellt.

Új Honda CR-V: teljesen más, mégis hasonló 1
Most először kínál kéz nélkül nyitható, lábrázás-érzékelős motoros mozgatású csomagtérajtót a Honda.

Most először kínál kéz nélkül nyitható, lábrázás-érzékelős motoros mozgatású csomagtérajtót a Honda.

A Civicben debütál másfél literes, közvetlen befecskendezéses, soros négyhengeres turbómotor itt 190 lóerőt teljesít. Amerikában a régi 2,4-es i-VTEC blokkal is elérhető lesz az autó; mindkét motorhoz CVT váltó társul. Lesz első- és összkerék-hajtás is. Aktív lamellák biztosítják az egészséges hőháztartás és a kisebb légellenállás ideális egyensúlyát.

A Civicből ismerős másfél literes, közvetlen befecskendezéses, soros négyhengeres turbómotor itt 190 lóerőt teljesít. Amerikában a régi 2,4-es i-VTEC blokkal is elérhető lesz az autó; mindkét motorhoz CVT váltó társul. Lesz első- és összkerék-hajtás is. Aktív lamellák biztosítják az egészséges hőháztartás és a kisebb légellenállás ideális egyensúlyát.

Tágasabb és igényesebb az utastér, a hátsó lábtér egyenesen a kategória legjobbja. Az ülések varrása igényes, a műszerfal puha tapintású.

Tágasabb és igényesebb az utastér, a hátsó lábtér egyenesen a kategória legjobbja. Az ülések varrása igényes, a műszerfal puha tapintású.

Formailag jól felismerhetők a jelenlegi típusra utaló stílusjegyek, ugyanakkor a Civic-kel bevezetett új irányzat is érvényesül az autón. Megnőtt a tengelytáv, csökkent a hátsó túlnyúlás. Az A-oszlop keskenyebb lett, így javult a kilátás.

Formailag jól felismerhetők a jelenlegi típusra utaló stílusjegyek, ugyanakkor a Civic-kel bevezetett új irányzat is érvényesül az autón. Megnőtt a tengelytáv, csökkent a hátsó túlnyúlás. Az A-oszlop keskenyebb lett, így javult a kilátás.

Fürgébb, dinamikusabb vezethetőséget, nagyobb szabad hasmagasságot hozott az elöl MacPherson rugóstagokra, hátul többlengőkaros felfüggesztésre támaszkodó futómű. Változó áttételű a villanyszervós kormánymű.

Fürgébb, dinamikusabb vezethetőséget, nagyobb szabad hasmagasságot hozott az elöl MacPherson rugóstagokra, hátul többlengőkaros felfüggesztésre támaszkodó futómű. Változó áttételű a villanyszervós kormánymű.

Honda Sensing vezetőtámogató csomag: ráfutásos ütközésre figyelmeztető, gyalogosérzékelős autonóm vészfékező rendszer, az úttest és a forgalmi sáv elhagyását akadályozó rendszer, kis sebességtől aktív távolságtartó tempomat, holttérfigyelő, hátsó keresztirányú forgalom-felügyelő és automata távfény funkciók.

Honda Sensing vezetőtámogató csomag: ráfutásos ütközésre figyelmeztető, gyalogosérzékelős autonóm vészfékező rendszer, az úttest és a forgalmi sáv elhagyását akadályozó rendszer, kis sebességtől aktív távolságtartó tempomat, holttérfigyelő, hátsó keresztirányú forgalom-felügyelő és automata távfény funkciók.