A Mountune különleges helyzetben van az autóiparon belül: a teljesen független tuningműhelyek és a gyári sportrészlegek között valahol félúton elhelyezkedő cég által kezelésbe vett típusok nem szerepelnek a márka (jelen esetben a Ford) árlistáján, viszont az átalakítások jellemzően nem befolyásolják a gyártói garanciát.
A közelmúltban már beszámoltunk a műhely Focus ST-átiratáról, most pedig eljött a Fiesta ideje: a Fiesta ST MRX nagyobb turbót és áthangolt motorvezérlést kapott, és ezzel teljesítménye a kereskedésben az idei évtől beszerezhető 200 lóerőről tekintélyes 280-ra ugrik. A készlethez, amely elvileg még idén forgalomba kerül (azt sajnos nem tudjuk, hogy mely piacokon), a Garret szállítja a feltöltőt, amely ráadásul minden egyéb módosítás nélkül beépíthető a gyári egység helyére.
További információk – nyomatéki, gyorsulási értékek – sajnos nem állnak rendelkezésre, de ezeket azonnal pótoljuk, amint piacra kerül a csomag.
Képeinken az idén bevezetett Ford Fiesta ST200