Brazíliát és Indiát elnézve gyakran támad az az érzése az embernek, hogy ezek a fejlődőként aposztrofált piacok (valójában Brazília hosszú ideje küzd a vásárlóerő rohamos csökkenésével, Indiában azonban ha hullámzóan is, de egyértelműen kimutatható a növekedés) gyakran izgalmasabb, jópofább, kockázatot merészebben vállaló autókkal igyekeznek kiszolgálni vevőiket, míg Európában gondosan leszűrve kapjuk a konzervatívabb, bevált formulák alapján kikevert modelleket.
November második hetében a brazíliai Sao Paulóban mutatkozik be például a helyben fejlesztett és ugyanitt gyártandó törpe szabadidőjármű, a WR-V, amelynek a nevében a W a winsome, azaz ‘megnyerő’ jelző rövidítése, a runabout vehicle (lótifuti jármű) szókapcsolatot meg már ismerjük a nagyobb tesóktól (HR-V és CR-V).
A kifejezetten dél-amerikai igényekre kifejlesztett városi crossover exportjáról egyelőre nincs szó, így még az is elképzelhető, hogy a korábbi elképzelésekkel ellentétben India sem kap belőle – a másik lehetőség, hogy Ázsiában saját modellverziót fejlesztenek majd, és forgalmaznak azonos néven. (2016.10.18. 09.00 update: Indiai autós lapok 2017. márciusi bevezetésről írnak, a Brazíliából importált autókat az Indiában szokásos 1,2 literes benzines és 1,5 literes dízelmotorral fogják árulni – bizony, arrafelé dízellel is kapható a Jazz.)
A válság ellenére stabilan erősödő dél-amerikai SUV-szegmensbe belépő apróságról egyelőre semmi információt nem közölt a Honda; az autó korábbi értesüléseink szerint a Jazz műszaki alapjaira épül, így annak másfél literes benzinmotorja dolgozhat benne, természetesen alkoholos üzemre átállítva.