Matt fekete fényezés, tetőspoiler, kétszer kettes kipufogó és öblös légbeömlők elöl: nem volt nehéz dolga annak, aki elcsípte a Seat kompakt szabadidőjáművéből készített sportmodell prototípusát.
A hatalmas kerekeken álló autó orrában minden bizonnyal a Leon Cupra kétliteres turbómotorja dolgozik: ez legutóbbi szériaváltozatában 290 lóerőt regisztrált, de a következő generációs modell teljesítménye egészen biztosan 300 LE fölött lesz.
Hat másodperc körüli gyorsulás, és 250 km/óra végsebesség – ez a mutatvány meglehetősen lenyűgöző volna egy szabadidőjárműtől, és a Brembo fékek arra engednek következtetni, hogy nem aprózza el a típusfejlesztést a Seat.
Így például elektronikus üzemmódváltás is kerülhet a kocsiba: egyetlen gombnyomás, és még feszesebb a futómű, még érzékenyebb a motorvezérlés, nyit a kipufogó, és az összkerékhajtás vezérlése is megváltozik.
A Seat új csúcsmodelljének bevezetéséről egyelőre nincsenek hírek, de a prototípus készenléti állapotát elnézve már az is csoda volna, ha a márciusi Genfi Autószalont megvárná a bejelentéssel a gyár.