Közel 24,78 millió kisautó (A és B szegmens) talált gazdára világszerte 2015-ben. Ez egyharmada a komplett globális autópiacnak (72,37 millió autó 2015-ben), és ennek az egyharmadnak több mint a tizedét: 10,3 százalékot, azaz durván 2,5 millió kisautót a Suzuki adott el, derül ki az IHS Automotive felméréséből.
A szeptemberben lezárt, ám csak most publikált kutatásban masszív a Suzuki előnye, amely a Swifttel és a Celerióval (illetve tavaly még az Altóval, a Splashsel, a Cultusszal és a világszerte forgalmazott többi törpéjével) biztosra megy az olyan piacokon, mint mondjuk India, ahol a hatalmas ország újautó-eladásaink 46,5 százaléka (!) esik a Suzuki Marutira (mögötte ezerrel nyomul a Hyundai 17 százalékkal, majd a Mahindra és a Honda fej fej mellett 7 százalék körül).
Aki arra tippelt, hogy a globális rangsorban ázsiai márka követi a Suzukit, melléfogott: a General Motors (a Chevrolet és kisebb részben testvérmárkái) játssza a másodhegedűst, a Toyota meg például csak az ötödik, ami a Daihatsu megvásárlása után azért megváltozhat.