Amikor bemutatták, az elődjénél is nagyobb, de főleg csinosabb Panamera meglehetősen szűk motorválasztékkal bírt: egy hathengeres benzinmotor 440 lóerővel, egy dízel 422-vel, és a csúcson a V8-as Turbo 550 lóerős teljesítménnyel. Később jött a konnektoros hibrid 462 lóerős hajtáslánccal, ma pedig színre lépett a háromliteres, hathengeres belépő erőforrás 330 lóerővel.
A Porsche a lehetőségekhez képest demokratikusan kezeli az indulómotor fogalmát: akár ezzel is megrendelhető ugyanis az az Executive kivitel, amelyhez hasonlót már az első szériából is kínáltak. A 150 mm-rel megnyújtott tengelytáv igazi sofőrös autóvá teszi a Panamerát, ami meglehetősen skizofrén helyzet, de ha van, akinek erre van szüksége, igazán jól érezheti magát a Porsche hátsó ülésén: minden kivitel négy azonos formátumú, fűthető komfortülést kínál, motoros állítással.
Szintén szériatartozék a panoráma-napfénytető, az adaptív légrugózás állítható csillapítással, valamint a motoros mozgatású árnyékolók. Ha feljebb lépünk a palettán, hátsókerék-kormányzást és motoros ajtóbehúzást is kapunk, a 4.0 V8-as csúcsmotorhoz pedig már négyzónás klíma és adaptív LED-es fényszórók is járnak.
A rendelhető opciók értelemszerűen a hátul utazóknak kedveznek: padlókonzoli vezérlőfelület, 10 colos, leemelhető képernyőkkel dolgozó szórakoztató rendszer, kihajtható asztalkák kényeztetik őket.