A régi szép időkben a sportautóknak még nem volt tetejük, motorjuk pedig a hátsó tengelyt hajtotta… Na pontosan ezekben a régi szép időkbe viszi vissza vásárlóit a Lamborghini legfrissebb modellújdonsága, a Huracán Spyder hátsókerék-hajtású kiadása.
Ahogy azt a Lamborghinitől megszokhattuk, két eleve vonzó termékét kombinálta össze egy harmadikká: a tavaly ilyenkor bemutatott Spyder és a nagyságrendileg ugyanakkor leleplezett LP 580-2 kupé nászából született meg az a modell, amelynek sem teteje, sem hajtott első kereke nincs, ám ez aligha vesz el az általa kínált élményből, sőt.
A hajtáslánc maradt a régi: 580 lóerő és 540 Nm árad az 5,2 literes V10-es középmotorból a hátsó tengely felé, az 1509 kg száraz tömegű autó 3,6 mp alatt gyorsul százra, végsebessége 319 km/óra. A váltó hétfokozatú DSG, a kormányművet a hátsókerekes verzióhoz hangolták.
A hajtáslánc maradt a régi: 580 lóerő és 540 Nm árad az 5,2 literes V10-es középmotorból a hátsó tengely felé, az 1509 kg száraz tömegű autó 3,6 mp alatt gyorsul százra, végsebessége 319 km/óra. A váltó hétfokozatú DSG, a kormányművet a hátsókerekes verzióhoz hangolták.
Fotó megosztása:
A hátsókerekes Huracánhoz kifejlesztett Pirelli PZero abroncsok megmaradtak, viszont új az autó orrkialakítása, a nagyméretű légbeömlők segítenek az aszfalton tartani az első kerekeket, ami már csak azért is fontos, mert a másfél tonnás tömeg 60 százaléka a hátsó kerekeket terheli.
A hátsókerekes Huracánhoz kifejlesztett Pirelli PZero abroncsok megmaradtak, viszont új az autó orrkialakítása, a nagyméretű légbeömlők segítenek az aszfalton tartani az első kerekeket, ami már csak azért is fontos, mert a másfél tonnás tömeg 60 százaléka a hátsó kerekeket terheli.
Fotó megosztása:
A 2017 januárjától megrendelhető spyder ára a két- és összkerékhajtású kupék közé esik, ennél pontosabb összeget egyelőre nem közölt a gyár.
A 2017 januárjától megrendelhető spyder ára a két- és összkerékhajtású kupék közé esik, ennél pontosabb összeget egyelőre nem közölt a gyár.
Fotó megosztása:
A hátsókerekes Huracánhoz kifejlesztett Pirelli PZero abroncsok megmaradtak, viszont új az autó orrkialakítása, a nagyméretű légbeömlők segítenek az aszfalton tartani az első kerekeket, ami már csak azért is fontos, mert a másfél tonnás tömeg 60 százaléka a hátsó kerekeket terheli.
Az utastérben a VW-konszern digitális műszerfalát találjuk, fejünk fölük 17 másodpercig tart csupán eltüntetni a vászontetőt – ezt akár 50 km/óránál is megtehetjük. A kormányról válthatunk üzemmódot; van utcai, sport és verseny módus.
A 2017 januárjától megrendelhető spyder ára a két- és összkerékhajtású kupék közé esik, ennél pontosabb összeget egyelőre nem közölt a gyár.