Jövő év januárjában a Daytona 24 órás versenyen láthatjuk majd először bevetésen a Porsche legújabb versenyautóját, a 911 RSR-t, ami szakítva a hagyományokkal már nem farában hordja a motorját, hanem közvetlenül a vezető mögött. Az új túraautójuk vélhetően több, mint 140 órát fog éles helyzetben a pályán tölteni, beleértve a Le Mans-i 24 órás versenyt is. A hosszútávú túraautó versenyekre optimalizált 911-es formáját maradéktalanul megtartották, csupán az erőforrás került sok szempontból előnyösebb helyre.
Ennek köszönhetően jelentősen javulhatott az aerodinamika, hiszen teret nyertek a hatalmas diffúzor számára és feldobták az LMP1-es 919 Hybrid-ről ismerős felül, hattyúnyak szerűen rögzített hátsó szárnyat, mely jelentősen több leszorítóerőt termel. További erénye az új Porsche 911 RSR-nek, hogy javult a versenypálya használat mellett igencsak fontos szerelhetőség, mert a karosszéria nagyobbik részét gyors szárakkal könnyen el lehet távolítani a szereléshez, könnyebb beállítani a felfüggesztést vagy akár cserélni a sérült részeket.
A hátsó tengely előtt elhelyezett hathengeres szívó boxermotor 4 literes, lökete 81,5 mm, furata 102 mm, közvetlen befecskendezéses és szűkítőtől függően akár 510 lóerőt is teljesíthet. Ehhez magnézium házas hatsebességes szekvenciális váltó kapcsolódik, melyet a kormány mögötti fülekkel lehet vezérelni és a motorhoz hasonlóan elektronikusan programozható.
Az első féknyergek egy darab alumíniumból állnak, hatdugattyúsak és 390 mm átmérőjű acéltárcsákba harapnak, a hátul négydugattyús nyergeket és 355 mm-es tárcsák segítik a hatékony lassítást. Továbbá felszerelték egy radaros ütközésre figyelmeztető rendszerrel, ami megkönnyíti a pilóta dolgát az esti futamokon.
Mindössze 1243 kg-ot nyom az RSR, aminek váza alumíniumból és acélból készült, karosszériája pedig szénszál erősítésű műanyagból. Nem csak a bukócsövet, de a hatpontos biztonsági övekkel ellátott kagylóülést is a vázhoz rögzítették. A vezetőhöz így nem ezt, hanem a pedálokat igazítják.