1997-ben a Mercedes a rövid életű FIA GT bajnokságra alkotta meg a Mercedes-Benz CLK GTR-t, amiből aztán a homologizáció miatt két év alatt legyártott 35 darabot utcai használatra. Ebből a mennyiségből csak 6 darab nyitott tetős, ezeknek az ára még az itt kínált példányénál is merészebb. A CLK GTR-nek viszont jóformán semmi köze nincs az alapot adó kupéhoz, csupán formai elemeiben emlékeztet rá. Az eredeti autó beazonosításához a lámpák, a hűtőrács és a motorháztető formája nyújt segítséget.
Az eladó példányt 2,5 millió euróért – tehát közel 780 millió forintnak megfelelő összegért – kínálják, ami merész árnak tűnik, de az ezüst ritkaságot nem igazán használták, a közel 20 év alatt 2901 kilométer szaladt az órájába. Míg a Le Mans-i változatot V8-as motor hajtotta, addig az utcai autó 6,9 literes V12-est kapott több mint 600 lóerővel és közel 780 Nm forgatónyomatékkal. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre 3,8 másodperc alatt villan, a végsebessége pedig hajmeresztő 344 km/óra.
Megjelenésekor a világ legdrágább szériaautója volt, így 1 547 620 dolláros árával sokáig bérelt helye volt a Guinness rekordok könyvében.