Az eredetileg Ausztráliából indult, mára nemzetközivé vált Movember mozgalom a prosztatarák veszélyére hívja fel a figyelmet egy nagyon egyszerű és férfias módon: a támogatók november folyamán bajuszt növesztenek, és ezzel barátaik, családtagjaik, munkatársaik körében párbeszédet kezdeményeznek annak a betegségnek a problémájáról, amely statisztikák szerint minden hetedik férfit érint a világban.

Hét hűtőrács, az egyik beteg. Könnyen értelmezhető, elegánsan egyszerű szimbolika.

Hét hűtőrács, az egyik beteg. Könnyen értelmezhető, elegánsan egyszerű szimbolika.

A mozgalomhoz a Jeep is csatlakozott Amerikában, és hogy nagyobb kedvet csináljon a részvételhez, egy autót fog kisorsolni azok között, akik feltöltik bajusznövesztős fotóikat az internetre. Emellett akár 15 ezer dollárral támogatják a mozgalom ügyét.

Hogy még több embert elérhessenek, egy erre szakosodott vállalkozással exkluzív Jeep-bajuszt terveztettek, amit egyébként bárki megvásárolhat ezen a címen – a bevételek 100 százalékát a nemes ügy támogatására fordítják. A közel 90 centi széles arcszőrzetet gumírozott drótokkal lehet a hűtőrácsra rögzíteni, a gyártó 65 km/óra sebesség felett nem javasolja a használatát.

A képeken Mike Manley, a Jeep márkaigazgatója látható.

BestCars_620x310