Érdekes dolgokra bukkant néhány lelkes Mustang-blogger Amerikában: a márkakereskedői adatbázist átböngészve bizonyos cikkszámok eltűntek a Ford izomautójának az adatbázisából, mások viszont megjelentek a semmiből.
Az is gyorsan kiderült, hogy a jövőre érkező, ráncfelvarrott Mustang mely opcióit dobja el, és melyekkel gyarapodik.
Nem lesz például többé rendelhető a 3,7 literes, hathengeres motor. Ez Európában eddig sem rúgott labdába, az emberek vagy a 2,3 literes belépő motort vagy a V8-as csúcsverziót választották, de az USA-ban eddig élő (bár a jelek szerint nem eléggé élő) lehetőség volt a 300 lóerős, 380 Nm nyomatékú blokk.
Fontos újdonság lesz ellenben az F-150 pickupon már egy ideje alkalmazott, tízfokozatú automata sebességváltó. Ezt vélhetően csak az 5.0 V8 blokk kapja majd meg.
Emellett két új árnyalat (narancs és rozsdabarna), valamint a Shelby modellekről (képeinken) már ismerős, de most minden kivitelhez kérhető, adaptív lengéscsillapítás igyekszik vonzóbbá tenni az autót.