Az új 5-ös BMW még annyira friss, hogy szinte ki sem hűlt, a gyári szabóság azonban nem tétlenkedett és látványos kiegészítők sorát alkották meg a G30-as kódjelű modellhez. A márka sportos arculatát továbbra is fenn szeretnék tartani, ehhez pedig elengedhetetlen, hogy a belépőmodellektől indulva egészen a csúcsig elérhetőek legyenek ezek az apróságok.
Az 5-ös sorozathoz rendelhető M Performance kiegészítő jelentős hányadát leginkább az M Sport csomagos változatokra lehet majd feldobni. Természetesen a legtöbb ilyen kiegészítő karbonból készül a versenyzős hangulat és a kisebb súly miatt. A fotókon szereplő „alpesi fehér” autón minden megtalálható, amit jövő év nyarától kínálnak majd a limuzinhoz és később a Touring változathoz is.
Legtöbb esetben elsősorban a jó megjelenést szolgálják az olyan apróságok, mint a fekete matricakészlet az övvonalra vagy a küszöbökre, és a magasfényű fekete vese. Azonban akadnak aerodinamikailag is kedvező motyók a listán, mint a szénszálas első splitter a lökhárító alá, vagy a diszkrét hátsó légterelő.
Ennél is hasznosabb a nagyobb teljesítményű M Performance fékrendszer, aminél az első nyergek négy dugattyúsak és fúrt tárcsák járnak hozzá. Az BMW M Performance Power and Sound Kittel pedig nem csak a hangélmény lesz intenzívebb, hanem a motor teljesítményét és növelik.
Az 540i modell esetében ez 20 lóerőt és 50 Nm pluszt jelent, így teljesítménye már 360 ló, maximális nyomatéka pedig kerek 500 Nm lesz a 3 literes turbós sorhatosnak. Az egyik legnépszerűbb modellhez, az 530d-hez is kínálnak ilyet, amivel 292 lóerő és 650 Nm áll majd a vezető rendelkezésére.