Kicsit több mint két hónappal ezelőtt a 26 éves Marco Wittmann második alkalommal is megszerezte a DTM egyéni bajnoki címét a hockenheimringi szezonzárón. A bajoroknál már hagyomány, hogy a kiemelkedően sikeres pilóták személyre szabott szolgálati autót kapnak, amik közül talán ez a legutóbbi a leglátványosabb is. Marco Wittmann saját kezűleg böngészte az extrák listáját és nagyon sok tétel mellé került pipa. A pilótafülkében több helyen is visszaköszön az autó Java Green fantázianevű élénkzöld fényezése.

Bitang gépet kapott a DTM legfiatalabb bajnoka 1

A külső pedig teljes M Performance kezelést kapott. Így került rá a szénszálból készült hátsó diffúzor és a csomagtartón lévő spoiler, valamint magasfényű feketére fényezett hűtőrács és küszöbtoldat is. Jutottak karboncuccok az utastérbe is bőséggel, a dupla kuplungos váltó karját is ez díszíti, a pedálsor azonban rozsdamentes acél.

Az M4-es sportkupét 3 literes, biturbó sorhatos hajtja, alaphelyzetben 431 lóerős teljesítményű és 550 nm a maximális forgatónyomatéka. Álló helyzetből 100 km/órás sebességre a dupla kuplungos váltóval szerelt verzió 4,1 másodperc alatt ugrik.

A BMW M4 Competition csomagos változatát mi is teszteltük, ide kattintva el is olvashatod!

Bestcars