Nyomaték, nyomaték, nyomaték: az elektromos autók első számú menetdinamikai fegyvere elképesztő gyorsítóképességük. A piacra újonnan belépni kívánó Lucid ehelyett hajtásláncának teljesítményével kápráztat, bár legyünk őszinték: az 1000 lóerő önmagában kevés információ, jó volna tudni, hány villanymotor, milyen hajtásképlettel mozgatja az autót. Kisebb, jobb hatásfokú és megbízhatóbb – ez a legkonkrétabb tájékoztatás, amit kapunk a motorokról.
Hasonlóan semmitmondó az akkumulátor leírása: állítólag a rendszeres gyorstöltés sem teszi tönkre, egy feltöltéssel pedig közel 650 kilométert tudunk majd megtenni.
A fényszórók sem akármilyenek, mellettük a szokásos LED-fények is energiapazarló őskövületnek számítanak. Több ezer apró lencse vetíti a fényt az útra, alkalmazkodva a helyzethez.
Az utastér természetesen extra tágas, és szinte teljes egészében üveg veszi körül. Az ülések hátul is szabályozhatók, hátra dönthetők, mint valami luxusszedánban, a kényelemről a mozgási energiát árammá átalakító légrugózás és autonóm vezetési rendszer gondoskodik, és hogy ne legyen unalmas a tespedés, 29 hangszórós megahifi kínál zenei élményeket.