Egész évben tartott az ünneplés a Lamborghininél, hiszen az egyik legkedveltebb típusuk, a sokak által legszebbnek tartott Miura töltötte be idén az 50-et. Ennek örömére az év végére tartogatták a nagy utazást, melynek során a névadó farmra tértek vissza a legendás típussal és az összes ma kapható modellel együtt. A Sant’Agata Bolognese-i múzeumuktól mindegy 600 kilométerre lévő bikafarmra, Lora del Rioba látogatott az erős konvoj. Az állatfarmot már 175 éve működteti a Miura család, napjainkban épp Eduardo és Antonio Miura igazgatja, annak a Don Eduardónak a fiai, akivel a 60-as évek közepén maga Ferruccio Lamborghini rázott kezet.
A képeken a Miura csúcsváltozata látható, a P400 Spinto Veloce (SV), melyet 1971-ben vezettek be a kínálatba és jócskán reszeltek rajta az alapmodellhez képest. A 4 literes V12-es motor itt már 385 lóerős teljesítményű és kerek 400 Nm csúcsnyomatékú volt, az alapfelszereltség része lett a hűtött féktárcsa is, valamint felkerült az opciós listára a ZF-től származó önzáró differenciálmű. Egyik legjellegzetesebb formai elemét, a szempillákra emlékeztető rácsot a fényszórók körül elvesztette, cserébe a szélesebb Pirelli gumik miatt 13 centivel nőtt a hátsó nyomtáv és a futóművön is jócskán finomítottak az olaszok. A beltérben az alapellátmány része lett a légkondi és a műbőr helyett valódi bőrüléseket kaptak a szerencsés tulajdonosok.
Abban az időben a Miura volt a leggyorsabb sorozatgyártású autó, azonban 150 darab után leállt a gyártás, hogy átadja a helyét a Countachnak.