A 109 LE (GLA 180d) és 381 LE (AMG GLA 45) közötti, különösen széles teljesítménysávban kínált motorok választéka fontos újdonsággal bővül: a 184 lóerős GLA 220 csak összkerékhajtással kérhető, és áthidalja az egyébként sem óriási teljesítményszakadékot a 156 lóerős GLA 200 és a 211 lóerős GLA 250 között. A dízelpalettán nincs változás.
Marad a háromféle (ültetett, normál, emelt) futóműbeállítás, miközben megújultak a lökhárítók, friss a keréktárcsa-választék, bevezettek egy új bézs árnyalatot, a bixenon opciót pedig LED-esre cserélték. Utóbbi a tompított és a távolsági funkciókat egyaránt ellátja, a hátsó helyzetjelző és a féklámpák (mind diódás) a helyzethez igazodó, változó fényerővel működnek.
Továbbra is egyedülálló ajánlat a szegmensben a 360 fokos kamerarendszer, amely szimulált felülnézeti képen mutatja az autó környezetét.
Az utastérben újak az üléskárpitok és a piros műszermutatók; krómozást kaptak a kezelőfelületek, az ülésállító gombok és a padlókonzoli tárolórekesz kerete.
Az autó aerodinamikai együtthatója számtalan apró módosításnak köszönhetően 0,29-ről 0,28-ra csökkent.
Alapáras biztonsági funkció a ráfutásgátló autonóm fékrendszer és az éberségérzékelő.
Mostantól a lábfej lökhárító alatti mozgatásával nyitható és csukható a csomagtérfedél.
Az AMG GLA 45 verzió is alaposan megújult; krómozott kivitelt kapott az eleve karakteres hűtőrács, valamint a hátsó lökhárító betétei. A műszerfalat piros varrású műbőr borítja, a műszeregységet is frissítették, és újrarajzolták rajta a számokat; a belső színvilág fekete-piros vagy fekete-ezüst kombóban kérhető.
A Yellow Night Edition nemcsak az AMG GLA 45-höz, hanem a kompakt modellcsalád többi AMG tagjához (A-osztály, CLA és CLA Shooting Brake) is rendelhető. A fekete fényezést kívül és belül egyaránt matt szürke és sárga részletek dobják fel, az alapfelszereltség számos opciós csomagot magában foglal.
A megújult GLA-ról készült videókért kattints ide.