A Lexus LS mindig is maga volt a megtestesült higgadtság. Ebbe most beleunt a gyártó, az új modell vonalvezetése és részletei egyaránt kupésak, fiatalosak, izgalmasak.
És sportosak: a vadonatúj fejlesztésű padlólemez, amelyet az LC szuperkupé után másodikként kap meg az LS, a valaha épített legmerevebb szerkezet, amit a Lexus alkalmazott, ami az új fejlesztésű felfüggesztéssel és az elektronikus segédrendszerekkel együtt élvezetes vezethetőséget és kiemelkedő biztonságot eredményez.
Motorból is vadonatújat kap az LS: Forma 1-es technológiát alkalmaz az a most először bevetett, 3,5 literes, V6-os turbómotor, amely 421 lóerejével és 600 Nm nyomatékával nagyságrendileg a jelenlegi modell V8-asának teljesítményszintjét kínálja. A blokkhoz az LC500 tízfokozatú automata sebességváltója kapcsolódik, érdekes viszont, hogy hibrid opcióról egyelőre nem esett szó.
Az előző LS széria hátsó üléseiről legendák szóltak, ám most már elöl is uras a környezet: 28 irányban állítható, klimatizált masszázsfotelekből vezethető az autó, az átgondolt ergonómia révén nyújtózkodás nélkül érhető el minden funkció kezelőszerve, ugyanakkor a hátsó ülések kialakítása során kiemelt szempont volt a ki- és beszállás megkönnyítése.
Ezt a figyelmességet a vezető is élvezheti: a légrugózás beszállás funkciója megemeli az autót, az ülést pedig hátratolja – erre már csak azért is szükség van, mert az egész autó alacsonyabb elődjénél. A belteret különleges fabetétek és a Lexustól megszokott, organikus vonalvezetés teszi éteri szépségűvé.