Így folytatja a Nissan 1
A fejlődést a szakemberek is értékelték, a Vmotion 2.0 tanulmány dizájndíjat nyert a Detroit-i kiállításon.

A fejlődést a szakemberek is értékelték, a Vmotion 2.0 tanulmány dizájndíjat nyert a Detroit-i kiállításon.

A lényeg persze mégsem ez, hanem a technológiák, amiket a furcsa nevű szedán felvonultat.

A lényeg persze mégsem ez, hanem a technológiák, amiket a furcsa nevű szedán felvonultat.

A műszerfalon egyetlen hatalmas monitor húzódik teljes szélességében.

A műszerfalon egyetlen hatalmas monitor húzódik teljes szélességében.

Hátul kisebb kijelző tájékoztatja és szórakoztatja az utasokat.

Hátul kisebb kijelző tájékoztatja és szórakoztatja az utasokat.

A kormánykerék felső része nem öncélúan hiányzik: így biztosít tökéletes kilátást, a menetadatok akadálytalan leolvasását a Nissan.

A kormánykerék felső része nem öncélúan hiányzik: így biztosít tökéletes kilátást, a menetadatok akadálytalan leolvasását a Nissan.

A 4,86 méteres, szekrényajtós szedán belső ajtópaneljeit és padlóját valódi fa borítja.

A 4,86 méteres, szekrényajtós szedán belső ajtópaneljeit és padlóját valódi fa borítja.

Félautonóm üzemmódban (a Nissan óvatosságból inkábgyetlen b fejlett vezetőtámogatásnak nevezi a funkciót) világító diffúzor tájékoztatja a mögöttünk jövőt arról, hogy nem mi vezetünk.

Félautonóm üzemmódban (a Nissan óvatosságból inkábgyetlen b fejlett vezetőtámogatásnak nevezi a funkciót) világító diffúzor tájékoztatja a mögöttünk jövőt arról, hogy nem mi vezetünk.

Különleges audiorendszert fejlesztett ki a kocsihoz a Bose: 360 fokban, pontosan szabályozható a hang forrása, így alkalmas irányított figyelmeztetések, riasztások megszólaltatására.

Különleges audiorendszert fejlesztett ki a kocsihoz a Bose: 360 fokban, pontosan szabályozható a hang forrása, így alkalmas irányított figyelmeztetések, riasztások megszólaltatására.

2850 mm a tengelytávolság.

2850 mm a tengelytávolság.