Na, megy ez, ha akarják: a Nissan képes volt esztétikailag értékelhető stíluselemmé fejleszteni a sorozatgyártású típusain mostanában alkalmazott, meglehetősen ormátlan V-alakú orrdíszt; a lendületes szépségű, kupés vonalvezetésű, lebegő tetőlemezű szedán formatervét immár nem csapja agyon az elejébe csapott ék.
Fotó megosztása:
A fejlődést a szakemberek is értékelték, a Vmotion 2.0 tanulmány dizájndíjat nyert a Detroit-i kiállításon.
Fotó megosztása:
A lényeg persze mégsem ez, hanem a technológiák, amiket a furcsa nevű szedán felvonultat.
Fotó megosztása:
A műszerfalon egyetlen hatalmas monitor húzódik teljes szélességében.
Fotó megosztása:
Hátul kisebb kijelző tájékoztatja és szórakoztatja az utasokat.
Fotó megosztása:
A kormánykerék felső része nem öncélúan hiányzik: így biztosít tökéletes kilátást, a menetadatok akadálytalan leolvasását a Nissan.
Fotó megosztása:
A 4,86 méteres, szekrényajtós szedán belső ajtópaneljeit és padlóját valódi fa borítja.
Fotó megosztása:
Félautonóm üzemmódban (a Nissan óvatosságból inkábgyetlen b fejlett vezetőtámogatásnak nevezi a funkciót) világító diffúzor tájékoztatja a mögöttünk jövőt arról, hogy nem mi vezetünk.
Fotó megosztása:
Különleges audiorendszert fejlesztett ki a kocsihoz a Bose: 360 fokban, pontosan szabályozható a hang forrása, így alkalmas irányított figyelmeztetések, riasztások megszólaltatására.
Fotó megosztása:
2850 mm a tengelytávolság.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: