A CarScoops.com szerkesztői ismerik azt az érzést, amikor egy borzalmas fájdalmat úgy enyhítünk, teszünk elviselhetőbbé a magunk számára, hogy a sokkhatást kiváltó benyomást megosztjuk másokkal. Kizárólag ez lehetett az oka annak, hogy magyar idő szerint ma hajnalban közöltek egy képsorozatot a Voltron Motors ’Prestige Intimidator’ (a név nem jelent semmi értelmeset, hacsak a „presztízs megfélemlítő” nem bír értelemmel valaki számára), mivel pedig mi sem lennénk képesek magunkban megbirkózni az ideig terheléssel, megosztjuk veletek. Bocsánat.

Levágom a kezed, ha még egyszer autóhoz nyúlsz 1

Amikor módosított orrkialakításról, átdolgozott lökhárítókról esik szó, nem ezek a léptékek jutnak az ember eszébe. Szerencsétlen Wrangler motorházfedelét is kipúposították (power dome, azaz elvben egy túlméretes motornak helyet csináló teljesímény-kupola került rá), a sajátos idomokat egyedi (rossz) arányérzékkel elhelyezett kék színfoltok teszik hangsúlyossá.

A gigantikus terepabroncsok a hajtáslánc és a felfüggesztés megfelelő felkészítése esetén bármilyen terepen elboldogulnak. Nem tudjuk, előbbi terén történtek-e változások; a Wrangler alapkiépítésében is meglehetősen magabiztosan mozog a terepen, de ha valamely strapabíróbb példányát vették alapul az átépítéshez, akár indokolt is lehet a túlgumizás.

s-l1600 (4)

A futómű megerősítéséről a garázdák tuningolók gondoskodtak: 10 centis emelés, mind a négy sarokban Fox Racing lengéscsillapítók kerültek az autó alá.

Az utastérben a szokásos nagyzenés módosítás érvényesült, okostelefon-integrációval, feljavított infotainment rendszerrel, és persze steppelt bőr borítja az üléseket, mert csak.

A módosításokért kb. 36 ezer dollárt, azaz 10 millió forintot kér el a műhely. Ez már önmagában is fájdalmas, de ha figyelembe vesszük, hogy az USA-ban már 28 ezer dollárért, azaz 8 millió forintért új négyajtós Wrangler Unlimitedhez juthatunk (csicsák nélkül, természetesen), az egész pakk értelmét veszti – na nem mintha eleve lett volna neki olyan.

s-l1600 (15)