Ideje leváltani a Z4-est, hiszen idén lesz nyolcadik éve, hogy elkezdték gyártani a bajorok keménytetős roadsterét. A Porsche 718 Boxster ellenfelének szánt újoncot a Toyotával közösen fejleszti a BMW, azonos padlólemezre épül, mint a leendő Toyota Supra. A platformot állítólag az i3 és i8 gyártásánál szerzett tapasztalatokra alapozták, ami szénszálas konstrukciót (és ezzel minimális tömeget, valamint maximális merevséget) jelent.
Az arányok maradnak – hosszú orr, hátratolt utasfülke, rövid far -, és hacsak nem szándékos megtévesztés a hatalmas sötét torok, gigászi dupla vese díszíti majd az autó elejét. A hagyománytisztelők fellélegezhetnek: a fémtető, bár a műfajban viszonylag kecsesnek számított, átadja helyét egy tradicionális vászonkupolának.
Már csak a Toyota-rokonság miatt is valószínűsíthető, hogy az új Z4 (a név még nem végleges) előbb vagy utóbb hibrid verziót is kap.