A tervek szerint viszonylag későn, három év múlva mutatja be az új generációs Juke városi törpeterepjárót a Nissan. Az autó a Gripz tanulmányautó (képeinken) főbb vonásait viselheti magán, ilyenformán a mostaninál szorosabb rokonságot fog mutatni márkatársaival, például az új Micrával, amellyel közös padlólemezre is épül. Az új Juke a mostaninál szélesebb és alacsonyabb lesz, rendesen használható (állítólag minimum 350 literes) csomagtartóval.

A legfontosabb változás azonban a motortérben keresendő: a híresztelések szerint a Nissan elég takarékosnak találja a közvetlen benzinbefecskendezéses turbómotorokat ahhoz, hogy törölje a kínálatból a dízelmotort (1.5 dCi, 110 LE, 260 Nm). Az igazi persze egy hibrid volna, például az a konfiguráció, amellyel a Note-ban már ma is találkozhatunk.

2-nissan_gripz_concept_23