A közelmúltban kiderült, hogy bár a turbómotorra fúj, de az elektromosra nem mond nemet a Lamborghini – és lám, meg is érkezett egy félhivatalos villamos tanulmány a messzi jövőből.
Az egyszemélyes sportautó-koncepció alkotói (a milánói formatervezői egyetem közlekedési szakos mesterhallgatói) szerint 2030-ban ilyen agymotoros szivar illene legjobban az olasz márkához. Az elképzelés nem teljesen idegen a márkától, hiszen az Egoista tanulmányban sem volt több egy ülésnél, ám itt a karosszériától különálló kerekekkel vadítják az összhatást.
A négy kereket négy darab agymotor hajtja – az összkerékhajtás tagadása a jelek szerint 13 év múlva is főben járó bűnnek számít majd Sant’Agata Bolognesében. Az utascella egy szénszálas központi teherviselő elemre csatlakozik; ehhez erősítették a futóművet és az aerodinamikailag optimalizált burkolatokat is.