A hivatalos világpremierre majd márciusban, a Genfi Autószalonon kerül sor, de már ma hajnalban minden lényeges információt közzé tettek.
Az értékesítés idén júniusban veszi kezdetét, négyféle motorral; ebből kettő azonnal elérhető lesz összkerékhajtással is.
A hasznos terhelhetőség mintegy 120 kilóval nőtt, kiviteltől függően 720-730 kg.
A hasznos terhelhetőség mintegy 120 kilóval nőtt, kiviteltől függően 720-730 kg.
Fotó megosztása:
BMW 520d Touring (190 LE, 400 Nm) – hatfokozatú kézi vagy nyolcfokozatú automata váltó, hátsókerék-hajtás 8,0 (7,8) mp 100 km/órára, 230 (225) km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás manuális váltóval 4,5-4,9, automatával 4,3-4,7 l/100km.
BMW 520d Touring (190 LE, 400 Nm) – hatfokozatú kézi vagy nyolcfokozatú automata váltó, hátsókerék-hajtás 8,0 (7,8) mp 100 km/órára, 230 (225) km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás manuális váltóval 4,5-4,9, automatával 4,3-4,7 l/100km.
Fotó megosztása:
40:20:40 arányban osztva állítható és dönthető a háttámla, reteszelése a raktérből, nyomógombbal oldható.
40:20:40 arányban osztva állítható és dönthető a háttámla, reteszelése a raktérből, nyomógombbal oldható.
Fotó megosztása:
A belső tér megegyezik a szedán kivitelével.
A belső tér megegyezik a szedán kivitelével.
Fotó megosztása:
Aktív forgalomkövetés sebesség- és iránykorrekciókkal sétatempótól 210 km/óráig, okostelefonos integráció, mobiltelefonon megjeleníthető panoráma környezeti kép. Távvezérelt parkolás, automatikus parkolóhely foglalás és díjfizetés.
Aktív forgalomkövetés sebesség- és iránykorrekciókkal sétatempótól 210 km/óráig, okostelefonos integráció, mobiltelefonon megjeleníthető panoráma környezeti kép. Távvezérelt parkolás, automatikus parkolóhely foglalás és díjfizetés.
Fotó megosztása:
BMW 540i xDrive Touring (340 LE, 450 Nm) - nyolcfokozatú automata váltó, összkerékhajtás, 5,1 mp 100 km/órára, 250 km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás 7,5-7,7 l/100km.
BMW 540i xDrive Touring (340 LE, 450 Nm) - nyolcfokozatú automata váltó, összkerékhajtás, 5,1 mp 100 km/órára, 250 km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás 7,5-7,7 l/100km.
Fotó megosztása:
BMW 530i Touring (252 LE, 350 Nm) - nyolcfokozatú automata váltó, hátsókerék-hajtás, 6,5 mp 100 km/órára, 250 km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás 5,8-6,3 l/100km.
BMW 530i Touring (252 LE, 350 Nm) - nyolcfokozatú automata váltó, hátsókerék-hajtás, 6,5 mp 100 km/órára, 250 km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás 5,8-6,3 l/100km.
Fotó megosztása:
BMW 530d Touring (265 LE, 620 Nm) - nyolcfokozatú automata váltó, hátsó- vagy összkerékhajtás, 5,8 (5,6) mp 100 km/órára, 250 km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás hátsókerék-hajtással 4,7-5,1, xDrive kivitelben 5,3-5,7 l/100km.
BMW 530d Touring (265 LE, 620 Nm) - nyolcfokozatú automata váltó, hátsó- vagy összkerékhajtás, 5,8 (5,6) mp 100 km/órára, 250 km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás hátsókerék-hajtással 4,7-5,1, xDrive kivitelben 5,3-5,7 l/100km.
Fotó megosztása:
A csomagtérajtó, ahogy számos futóműkomponens is, alumíniumból készül. A motoros mozgatáshoz akár gombot sem kell nyomni, a hátsó szélvédő külön felnyitható.
A csomagtérajtó, ahogy számos futóműkomponens is, alumíniumból készül. A motoros mozgatáshoz akár gombot sem kell nyomni, a hátsó szélvédő külön felnyitható.
Fotó megosztása:
10,25 colos központi monitor, az előző generációs modellnél 70 százalékkal nagyobb felületű head-up kijelző.
10,25 colos központi monitor, az előző generációs modellnél 70 százalékkal nagyobb felületű head-up kijelző.
Fotó megosztása:
Szokás szerint erősen fektetett D-oszlopban ér véget az autó; a tetőspoileren oldalt légterelő lapkákat helyeztek el.
Szokás szerint erősen fektetett D-oszlopban ér véget az autó; a tetőspoileren oldalt légterelő lapkákat helyeztek el.
Fotó megosztása:
A csomagtérajtó, ahogy számos futóműkomponens is, alumíniumból készül. A motoros mozgatáshoz akár gombot sem kell nyomni, a hátsó szélvédő külön felnyitható.
Szokás szerint erősen fektetett D-oszlopban ér véget az autó; a tetőspoileren oldalt légterelő lapkákat helyeztek el.
A belső tér megegyezik a szedán kivitelével.
Szélesebb a belső tér, akár három gyerekülés is elfér hátul egymás mellett.
A csomagtartó az előző kombinál (560/1670 liter) valamivel tágasabb:
alaphelyzetben 570, az üléseket ledöntve 1700 literes.
A hasznos terhelhetőség mintegy 120 kilóval nőtt, kiviteltől függően 720-730 kg.
40:20:40 arányban osztva állítható és dönthető a háttámla, reteszelése a raktérből, nyomógombbal oldható.
Mostantól külön elemből húzható elő a roló, illetve az elválasztó háló. Mindkét tekercsnek saját helye van a padló alatt.
BMW 530i Touring (252 LE, 350 Nm) – nyolcfokozatú automata váltó, hátsókerék-hajtás, 6,5 mp 100 km/órára, 250 km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás 5,8-6,3 l/100 km.
BMW 540i xDrive Touring (340 LE, 450 Nm) – nyolcfokozatú automata váltó, összkerékhajtás, 5,1 mp 100 km/órára, 250 km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás 7,5-7,7 l/100 km.
BMW 520d Touring (190 LE, 400 Nm) – hatfokozatú kézi vagy nyolcfokozatú automata váltó, hátsókerék-hajtás 8,0 (7,8) mp 100 km/órára, 230 (225) km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás manuális váltóval 4,5-4,9, automatával 4,3-4,7 l/100 km.
BMW 530d Touring (265 LE, 620 Nm) – nyolcfokozatú automata váltó, hátsó- vagy összkerékhajtás, 5,8 (5,6) mp 100 km/órára, 250 km/óra végsebesség. Az átlagfogyasztás hátsókerék-hajtással 4,7-5,1, xDrive kivitelben 5,3-5,7 l/100 km.
10,25 colos központi monitor, az előző generációs modellnél 70 százalékkal nagyobb felületű head-up kijelző.
Aktív forgalomkövetés sebesség- és iránykorrekciókkal sétatempótól 210 km/óráig, okostelefonos integráció, mobiltelefonon megjeleníthető környezeti panorámakép. Távvezérelt parkolás, automatikus parkolóhely-foglalás és díjfizetés.
Ha mozgásban is meg szeretnéd csodálni az autót, kattints ide!