Új külső formai jegyekkel, értékesebb belső tartalommal folytatja karrierjét a Volkswagen-csoport városi miniautójának cseh kiadása.
A Škoda Citigo tervezői átrajzolták a parányi motorház fedelét, a hűtőrácsot, a lökhárítókat. Utóbbi 34 milliméterrel nyújtotta meg az autót, amely így 3 milliméter híján 3,6 méteres. A szélesség (1645 mm), a magasság (1478 mm) és a tengelytáv (2420 mm) nem változott, ahogy a csomagtartó (251-951 liter) sem.
Elöl LED-es nappali fények egészítik ki a fényszórókat, a módosított rajzolatú ködfényszórók statikus kanyarfényként szolgálnak, a megjelenést 15 colos könnyűfém keréktárcsa opciója teszi komolyabbá. Sötétített hátsó lámpák és fekete, illetve fehér tetőlemez (azonos kivitelű tükörházzal) is rendelhető.
Új a képeken is látható kivizöld szín.
Ma már kisautó sem könnyelműsködhet a biztonság terén; a kocsi automata városi fékberendezést kínál, 30 km/óra alatt megelőzi a ráfutásos ütközést vagy enyhíti annak következményeit.
Kétféle, megújult kivitelben elérhető a műszerpark, magasabb felszereltségi szinteken kétszínű a műszerfal. A kormány opciósan távvezérlő kezelőszervekkel is felszerelhető, a klíma automatikus vezérlésű lehet, kérhető fény- és esőszenzor.
Az új generációs audiorendszer SD-kártya-olvasót és USB-csatlakozót kapott, a parányi utasteret akár hat hangszóró tölti meg zenével. Okostelefonos integráció is megvalósítható, navigációval, kihangosítással, zenelejátszással.
A nagyobb testvéreken szokásos ötletes megoldások ide is átgyűrűztek: az első utasülés alatt esernyőt tárolhatunk, mindenfelé pohár-, palack- és apróságtárolókat találunk, a kesztyűtartóra akasztófül került.
Motorikusan maradt az egyliteres blokk fronthajtással: benzinüzemben 60 vagy 75 lóerővel, vagy CNG földgáz-benzin kettős üzemben 68 lóerős kivitelben elérhető. A váltó ötfokozatú kézi, start-stop és fékenergia-visszanyerés kérhető.