A Buenos Aires-i ePrix, azaz a Forma-E elektromos világbajnokság argentínai versenyének is otthont adó, közúti pályán rendezték meg a Roborace első futamát – bár mivel a sorozat még erősen fejlesztési stádiumban áll, sőt, még az autók megjelenése sem tükrözi a leendő, végleges kialakítást (például van pilótafülkéjük, amire egyáltalán nem lesz szükség), helyesebb volna tesztfutamról beszélni.
Szóval ezen a tesztfutamon, amelyen mindössze két autó vett részt, és ahol a végső győztes helyenként 185 km/óra sebességet ért el, az egyik kocsi elmért egy kanyart, és a pályáról lefutva korlátnak ütközött (fenti képen).
A Roborace azonos megjelenésű, de egyedi vezérlő szoftverrel felszerelt autók versenye lesz, ahol a járművek ténylegesen saját magukat irányítják majd a pályán. Ez aztán az igazi technikai sport – másfelől sokak lesznek csalódottak, ha a befutó után nem ugrik ki egy hús-vér pilóta a győztes kocsiból, hogy fogadja a rajongók tapsát.