Az évtized végére nagyon forró lesz a Tesla Model S lába alatt a talaj: addigra ugyanis forgalomba állítja elektromos szuperszedánját a Porsche. Az egyelőre csak Mission E néven ismert koncepció a Panamera alá tagozódik be, évi 20 ezer példányban készülnek gyártani, és akárcsak az összes többi Porsche (de azt is mondhattuk volna: mint minden normális autó), eltérő teljesítményszinteken lesz elérhető.

Megvalósul az elektromos szuper-Porsche, nem is akárhogyan 1

Hogy ez pontosan mit jelent, nem tudni, de az biztos, hogy az autó komoly, 500 kilométeres hatótávolságot és negyedórás villámtöltési opciós kínál majd – kérdés, hogy együtt vagy külön-külön.

Ráadásul elképzelhető, hogy a vásárlók utólag is módosíthatják majd autójuk képességeit: a Tesla mintájára a Porsche is bevezetheti a távolból végrehajtott szoftverfrissítések szolgáltatását, amivel akár új funkciók vagy nagyobb teljesítmény is ráprogramozható a kocsira.

a videó a hirdetés után indul

A tanulmányautó két villanymotoros konfigurációja vélhetően a szériamodellnél is megmarad majd, közel 600 lóerővel és 3,5 másodperces 100-as gyorsulással számolhatunk – ez vélhetően nem az alapmodell, inkább egy közepes kivitelű verzió lesz. Vezeték nélküli töltés, összkerékkormányzás is kerülhet a kocsiba.