Átalánydíjas mobil internet, online foglalási, vásárlási és szervezési szolgáltatások kibővített köre, fedélzeti wifi hét gigabájtos kerettel – ez a Porsche 911 (és a Panamera) idei évjáratának legmodernebb, egyben sportautózási szempontból legkevésbé lényeges újdonsága.
Akkor már a kibővített színválaszték is tradicionálisabb opció: bejön a Zsírkréta (Crayon), a négyrétegű Sáfránysárga metál, a beltérben fekete, illetve grafitkék/zsírkréta árnyalatok jelentek meg. Van egy 911 Targa 4S Exclusive Design Edition, amely kívül-belül kékben pompázik. Szokatlan színopció, hogy a feláras sportkipufogó rendszerhez fényes fekete végcsöveket kérhetünk.
A végére hagytuk a lényeget: a 911 S verziókhoz (Carrera S, Carrera 4S, Targa 4S) gyári tuningpakk rendelhető, amely az eddigi 420 helyett 450 lóerőt facsar ki a turbómotorból. Nagyobb feltöltők, Sport Chrono csomag, dinamikus motorbakok, módosított fékhűtés, és az alábbi képpáron látható, központi kivezetésű dupla sportkipufogó rendszer – mindez benne van a 10 ezer eurótól kínált csomagban.
A Porsche korábbi ügyfeleire is gondolt: a csomag júniustól utólagos beépítésre is megrendelhető azokhoz a járművekhez, amelyekbe eredetileg beépítették a Sport Chrono csomagot.
A sok jó hír végére egy kevésbé jó: 0,9-2,0 százalékos áremelkedéssel jönnek idén a modellek, legalábbis Németországban.