Három ülés: ez volt a leglátványosabb, ha nem is a legfontosabb az 1992 és 1998 között 106 példányban gyártott McLaren F1 különc megoldásai közül.

A 69-es alvázszámú F1 utastere

A 69-es alvázszámú F1 utastere

Az egyelőre csak BP23-ként emlegetett új hipersportkocsi hasonló üléskonfigurációval állít emléket minden idők egyik legnagyszerűbb autójának, de persze a 2019-ben érkező csodaautónak sem ez lesz a legfontosabb jellemzője: egyrészt hibrid hajtásláncot kap, mint a P1, de annál is erősebb lesz, másrészt a manufaktúra sportcentrikus menetjellemzőit megőrizve inkább luxus- mint versenyautó lesz, harmadrészt minden idők legáramvonalasabb McLarenje lesz, ha megépül – ami persze nem jelent semmit, hiszen a pályaautóknál a leszorítóerő fontosabb, mint a csekély légellenállás.

A BP23-nak van még egy meglehetősen kellemetlen jellemzője: a nagy előd mintájára csupán 106 példányban készül, és az utolsó szálig előre eladták mind a százhatot.