Átadták a MOL Fresh Corner Drive töltőállomását a budapesti Szentendrei úton. Ez az első drive through szolgáltatással is működő benzinkút Kelet-Közép-Európában. Nem benzint vagy gázolajat szolgálnak így ki, hanem élelmiszert.

Az ügyfél az autójában ülve egy ablakon keresztül kérheti ki a kávéját vagy szendvicsét, és utána vezethet is tovább. Vannak sütemények, saláták és menüajánlatok is.

auto

Herzcig Norbert ralibajnok és a Fresh Corner ajánlótáblája

A MOL a tavaly meghirdetett 2030-as stratégiája alapján kezdett bele a vállalkozásba, a program egyik lényeges eleme, hogy az olajcég továbbfejleszti piacvezető kiskereskedelmi hálózatát és új fogyasztási termékeket és szolgáltatásokat vezet be. Ennek részeként a vállalat a Fresh Corner koncepciót – azaz, ahol az ügyfelek a tankolás mellett elintézhetik a napi bevásárlást – 2018-ra már több mint 700 értékesítési pontra kívánja kiterjeszteni.

A tervek szerint 2021-re a fogyasztási cikkekből és szolgáltatásokból származó EBITDA- (kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredmény) eredmény eléri a 450-500 millió dollárt (128 -143 milliárd forint).