




Hogy mennyivel? 300 km/órával. Itt még jelentős tartalékai vannak az autónak: a végsebesség 340 km/óra, álló helyzetből 2,7 mp alatt teleportál 100 km/órára a vászontetős fenevad.
A 720 lóerő előállítása során keletkező égéstermékek négy karbon kompozit végcsövön át távoznak a rendszerből, de ennél izgalmasabb maga a kipufogórendszer, amelyben fokozatmentesen szabályozható szelep variálja az ellennyomást, igazodva a pillanatnyi terheléshez.
A 920 Newtonméter maximális nyomatékot elöl 265/35 ZR 20, hátul 325/30 ZR 20 abroncsok viszik át az aszfaltra, opcióként 21 colos kerekek (tetszőleges színben) és gumik (utcai kivitelben) is kérhetők.
Futóműből a vevő ízlésének megfelelőt szerelik be, a gyári adaptív felfüggesztéssel kommunikáló gólyalábas rendszert vagy egy Noselift névre hallgatót, amely az első hasmagasságot gombnyomásra 60 mm-rel megnövelve segíti a parkolást, manőverezést.
A belső tér gyakorlatilag minden négyzetcentiméterét díszöltésekkel varrott bőr vagy Alcantara borítja, a napellenzőktől a tető belső borításán át a padlókonzolig. A kapcsolók és kezelőszervek tetszőleges színűek lehetnek, de opció a teljes körű karbon kivitelezés is.
Az ülések kagylók, a sportkormány pici, és még szép, hogy bármilyen színben megrendelhető, a műszerlapokkal együtt. A kesztyűtartó fedelén számozott GTstreet R embléma figyel.