Static photo, Colour: Garnet red

Audi A1, A4, A5, A6, A7 és A8, valamint Q5 és Q7 (2016. július – december közötti gyártás) Rosszul hangolták össze a biztonsági öv előfeszítők, és a légzsákok indítórendszereit, így elképzelhető, hogy valamelyik nem aktiválódik, amikor kellene.

3-infiniti_q30_2.2d

Infiniti Q30 és QX30 (2016. augusztus 10. – 2016. szeptember 27. közötti gyártás) Rossz arányban keverték össze az összetevőket az utasoldali légzsák indítópatronjában, ezért balesetben nem biztos, hogy kinyílik a légzsák.

2-jaguar_f-pace_r-sport

Jaguar F-Pace (2016. április 12-i gyártás) Mindössze egyetlen gyártási napot, és azon is csak az automata sebességváltós modelleket érinti a hátsó hajtótengely problémája. Rossz cikkszámú alkatrészt építettek be, amely szerencsétlen esetben leválhat a hajtásról, ami a vonóerő-átvitel váratlan megszűnését okozhatja.

1-range_rover_sport_hse_7

Land Rover Range Rover és Range Rover Sport (2016. szeptember 20. – 2016. október 25. közötti gyártás) Ki nem találod: az első utasülés előtti légzsák működtető patronjával van probléma, ami megakadályozza a légzsák nyitását ütközés esetén.

4-mercedes-benz_e_220_d_avantgarde_line_5

Mercedes-Benz E-osztály (2015. október – 2016. szeptember közötti gyártás) Számtalan motorvariánsnál, hátsó- és összkerékhajtású verzióknál egyaránt előfordulhat, hogy az első utasülésbe nem megfelelően építették bele az ülésfoglaltság-érzékelőt, így az gyermekülésként azonosítja a rajta helyet foglaló utast. Ez azt eredményezi, hogy ütközés esetén nem nyílik ki a légzsák.