0,19 százalék: ekkora piaci részesedéssel bír jelenleg a Fiat márka a hatalmas indiai piacon. Van ilyen, csakhogy tíz évvel ezelőtt még a legnagyobbak között, a Maruti és a Hyundai valós konkurenciájaként szerepelt az ázsiai megaországban a Fiat, és ennek fényében gyakorlatilag temethető a márka.
Mindezt nem független szakértők, hanem maga Sergio Marchionne mondta, aki szerint a Fiat képtelen visszatérni és megismételni tíz évvel ezelőtti sikereit. A Jeep ezzel szemben felszálló ágban van, így az FCA a továbbiakban minden erőforrásával az amerikai terepmárkát szeretné tolni Indiában.
Marchionne kijelentése arra is következtetni enged, hogy a Fiat a közeljövőben sem fogja palettáját az indiai piacnak megfelelően bővíteni, ez viszont a dél-amerikai és indiai piacok hagyományos és kölcsönös átjárhatóságának fényében felveti a gyanút, hogy a Fiat Chrysler Automobiles névadó márkájától való elfordulást nem kell-e globális szinten értelmeznünk.