Az AMG GT R mintájára végletekig kiélezett C-kupéval jelentkezhet pár éven belül a Mercedes. Nem tudni, hogy az R végződésű modellcsalád (hiszen a C63 R megjelenésével már ketten lesznek) kiváltja-e a Black Series típusokat, vagy azok fölé sorolják-e be a Racing verziókat.

Az viszont valószínűsíthető, hogy a C63 R ugyanabban az 585 lóerős kivitelben kapja meg a 4,0 literes, nyolchengeres turbómotort, amit a GT R dinamikus mozgatásáért is felel. A 700 Nm nyomatékú motor 3,6 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órára a kétszemélyes sportautót, a C-kupé esetében a magától értetődő tömegcsökkentés ellenére valamivel szolidabb menetteljesítményekkel számolhatunk, de így is 4,0 másodpercnél rövidebb sprintidőre számítunk. Más helyzetet teremt, ha a mérnökök valóban 600 lóerő fölé hangolják a motort, mint ahogy néhányan tudni vélik.

A mérnökök különösen az aerodinamikai fejlesztések jelenthetnek majd kihívást. Nem biztos, hogy a GT R aktív fenéklemez-burkolata átkerül a C-kupé palettájára, pedig frappánsabb megoldás volna, mint egy klasszikus, óriási hátsó szárny, amilyet ezen a számítógépes grafikán (Indav Design) is láthatunk.

A kupé mellett szedán kivitelben is piacra kerülhet az autó; bevezetése azonban akár 2019-ig is elhúzódhat.