A héten nyit a Szöuli Autószalon, ahol hazai pályán rántják le a leplet a SsangYong új nagy terepjárójáról. A gyártó azonban nem bírta kivárni a világpremiert, ezért két fotóval illusztrálta, mire számíthatunk.

Mindenekelőtt Rextonra: a feltételezésekkel ellentétben nem cseréli le az autó nevét a gyártó, viszont megjelenésében ég és föld az új és a régi modell. A hűtőmaszk szélesebb, a ködlámpák látványosabbak, a fényszórók erőteljesebbek.

Az utastérben a grafikán már sejtetett, letisztult környezet fogad, okostelefonos integrációval és méretes érintőképernyővel.

Marad Rexton a SsangYong csúcsmodellje 1

 

A létraváz állítólag erősebb, mégis könnyebb; a 485 cm hosszú autó tengelytávja 2865 mm. A Koreában már áprilistól forgalmazott autó hátsó- vagy összkerékhajtással lesz rendelhető, motorkínálatát felfrissítették.

További részletekkel a valós premiert követően szolgálhatunk.