Az Európában már elérhető GT-R Track Edition 2017 nyár végétől az USA-ban is megrendelhető. Kizárólag külön megrendelésre gyártják majd, ami nem csoda: az alapmodell ponthegesztett karosszériáját szerkezeti ragasztó alkalmazásával teszik még szilárdabbá ehhez a különkiadáshoz, a futómű könnyebb, csekélyebb oldaldőlésű, hangolása ugyanúgy a Nismo kiviteltől jön, mint az abroncsok.
Még a motorházfedelet is kimerevítették, hogy javítsák a torziós szilárdságot, a hűtőmaszk pedig nem csak agresszívebb, de jobb hűtést is tesz lehetővé.
Szintén Nismo-rokonságot mutatnak az első kerékívek, a 20 colos kovácsolt alufelnik, a szénszálas hátsó légterelő.
Az utastérben Recaro majdnem-versenyülések és piros-fekete színvilág vár. Leegyszerűsítették a kapcsolósort, így mindössze 11 nyomógombot kell észben tartani; a többi funkció egy 8 colos érintőképernyőn keresztül intézhető.
Alapáras az online infotainment-rendszer, az okostelefonos távfelügyelet és a tolatóradar is, az aktív zajcsillapítós Bose hifivel együtt.
A rengeteg Nismo-részlet mellett a motor nem kapott külön kezelést: 600 helyett 565 lóerős, mögé titán kipufogórendszert akasztottak. A váltó hatfokozatú szekvenciális egység, amely a kormányról kapcsolható, akár versenysebességgel.
A Nissan GT-R Track Edition tervezett darabszámairól nincs információ; induló ára 127 990 dollár, ami közelebb van az alapmodellhez (110 ezer), mint a Nismóhoz (175 ezer).