Tenerife egyik fő turisztikai célpontja a 3718 méter magas Teide, a világ harmadik legnagyobb aktív, de szunnyadó vulkánja. A hegy lábánál lévő parkolóban általában unalmas bérautókkal találkozhatunk, de ahogy szemfüles olvasónk, Horváth Patrik felvételei is bizonyítják, olykor ínyencfalatokra is bukkanhatunk itt.
A képeken a Jaguar soron következő szabadidőjárművének az F-Pace alá besoroló E-Pace-nek az álcázott prototípusa látható. Markáns stíluseleme a lépcsőzetes törés a hátsó oldalablak alsó vonalában, jobban szemügyre véve ez segített azonosítani az autót, amit első, figyelmetlen olvasatban a pár hónappal korábban debütáló F-Pace SVR típusnak néztünk.
A két Jaguar SUV között – a négyhengeres Ingenium erőforrásokon túl – nem lesz közvetlen műszaki rokonság: az újonc a Land Rover Discovery Sport és a következő generációs Range Rover Evoque által is alkalmazott padlólemez módosított változatán nyugszik majd, míg az F-Pace az új generációs XF és a Range Rover platformját használja.
Az Audi Q3, a BMW X1 és a Mercedes-Benz GLA ellenfelének szánt Jaguar az idén Frankfurtban debütáló F-Pace SVR után 3-6 hónappal léphet porondra, forgalmazása további fél évvel később valószínűsíthető. Annak fényében, hogy az F-Pace világszerte elképesztően jó fogadtatásnak örvend, szép jövőt jósolhatunk az újoncnak, ami nem csak megfizethetőbb lesz, de sportosabb is, megjelenésében éppúgy, mint vezethetőségében.