LS 500, LS 500h, és hamarosan jön az LS 500 F Sport: meglehetősen egysíkúnak hangzik a Lexus zászlóshajójának a kínálata. Pedig az azonos típusjelzések mögött nagyon is eltérő technológiák rejlenek: a benzinmotoros verzió 415 lóerős, ikerturbós 3.5 V6-osához tízfokozatú automata sebességváltó csatlakozik, míg hibrid kivitelben ugyanez a motor négyfokozatú erőátviteli egységgel társítva, két villanymotorral megtámogatva is csak 354 lóerőt ad le.
Vélhetően ugyanez a blokk dolgozik majd az F Sport kivitelben is, amelyről egyelőre csak annyit tudni, hogy maximálisan kiaknázza az új padlólemezben (GA-L) rejlő lehetőségeket. A fenti, egyetlen fotón feltűnő, hogy sem légterelők, sem szélesítések nem sportosítják az autót.
Kézenfekvő megoldás volna hibrid komponensekkel feltornázni a teljesítményt; más kérdés, hogy vajon mit szólnának ehhez az F Sport típuscsalád hívei, akiknek alighanem a V8-as elvesztése is elég csapás, nemhogy még villanymotor is kerüljön az autóba.