Meglévő gaydoni üzeme nem képes a DBX luxusterepjáró bevezetésével járó, nagyobb darabszámok kiszolgálására, ezért új lokáció után nézett az Aston Martin. Húsz lehetséges helyszínt vizsgáltak meg világszerte, végül nem mentek messzire: a mindössze kétszáz kilométerre fekvő, dél-walesi St. Athan elhagyatott légitámaszpontjára esett a választásuk.
Az elmúlt egy évben lezajlottak a formaságok, így most hivatalosan is átvehette a repülőteret az autógyártó. Most kezdődhet a tényleges munka: 2019-re három hangárt alakítanak át autógyártó csarnokká. A két üzem így 2020-ra együttesen ezer új munkahelyet teremt, míg a beszállítói láncon keresztül további háromezer embernek ad munkát.
Az új helyszín nem is lehetne stílusosabb, hiszen maga Gaydon is egy régi légitámaszpont helyén épült fel. Az Aston Martin létezése múlhat a DBX sikerén, a cég masszívan veszteséges a válság óta.