Az indiai Apollo Tyres 2008-ban egyszer már előkészítette egy magyarországi gyár felépítését Gyöngyösön, ám akkor meghiúsult a fejlesztés. A cég 2014-ben döntött ismét arról, hogy Magyarországot választja Szlovákia helyett kelet-európai beruházása helyszínéül. Ezt követően az Európai Bizottság 2014 szeptemberében jóváhagyta, hogy a magyar kormány regionális beruházási támogatást nyújtson az Apollo Tyres (Magyarország) Ltd. számára a gyöngyöshalászi gumiabroncsgyár felépítéséhez.
A beruházás alapkövét 2015 áprilisában tette le Orbán Viktor miniszterelnök és Onkar S. Kanwar, a vállalat elnök-vezérigazgatója.
Neeraj Kanwar a Genfi Autószalonon azt mondta márciusban, hogy már mintegy 450 ember dolgozik a magyar üzemben, akiket Indiában és Hollandiában tanítottak be. Az első, eladásra szánt gumiabroncsok az áprilisi átadó után pár héttel készülhetnek el – tette hozzá. Az alelnök az autókiállításon azt is közölte, hogy 9 százalékos áremelés várható a termékeknél, mert az alapanyagok drágultak.
A 2017-es évre az Apollo Tyres kétmillió abroncs gyártását tervezi a magyarországi gyárban, teljes kapacitással várhatóan 2018 őszén fognak termelni. A mintegy 147 milliárd forintos befektetéssel megvalósult magyarországi gyárban évente 5,5 millió gumiabroncs készül majd személyautók és kisteherjárművek számára, valamint 675 ezer busz- és tehergépjármű-abroncs, elsősorban az Oroszországot és Törökországot is magában foglaló európai piac számára.
Az Apollo Tyres a magyarországi gyár mellett négy gyártóüzemet működtet Indiában, hármat Dél-Afrikában és egyet Hollandiában. Ezek teljes kapacitása meghaladja a napi 1700 tonnát.