Továbbra is folytatja a Citroën a C4 Cactusszal behozott bohókás és színes vonalat, a C3-as megújítása után a nagy szabadidőautójuk, a C5 Aircross is hasonló ruhát ölt majd. Bár az új modell premierjét a pár nap múlva esedékes Sanghaji Autószalonon tartják majd, a fotók egy része már most felkerült a világhálóra.
Le sem tagadhatná a rokonságot a szériaverziót előkészítő koncepcióval, azonban ahogyan az lenni szokott, a legköltségesebb újítások helyét racionálisabb megoldások vették át, így nem maradt meg a szekrényajtós, B oszlop nélküli kialakítás. A franciák viszont továbbra is előszeretettel alkalmazzák a lépcsőzetes fényszóró kialakítást és az egészen az orr tetejére feltolt márkajelzést. A kisebb testvérekkel ellentétben a C5 Aircross oldalán sokkal kevésbé hangsúlyos módon jelenik meg a lemezeket védő Airbump, az ajtók aljára csúsztatták a komolyabb megjelenés érdekében.
A beltér sem olyan vidám hangulatú, mint a tanulmányautó esetében, azonban így is figyelemre méltó, hogy milyen otthonos környezetet teremtettek a fekete és barna térben. Uralkodnak a lekerekített négyszög formák, a nagyautós hatás kedvéért pedig minden szellőzőnek akad párja. Akárcsak a közeli rokon Peugeot 3008-as esetében, itt is digitális a műszerfal és egy hatalmas érintőképernyőről irányíthatóak a multimédiás egységek, valamint a klíma is. A gyorsabb hozzáférés érdekében azonban több fizikai gomb is kerül a kijelző alá.
Műszaki tartalomról még nem árultak el részleteket, de a trendeknek megfelelően négyhengeres turbós benzines és dízel motorok kerülnek a C5 Aircross orrába a PSA polcáról, alapvetően elsőkerékhajtással, amit a Grip Control segíthet ki szorult helyzetekben. Összkerékhajtású változatról a hibrid esetében lehet szó, melyben az elektromotor a hátsó kerekeket hajtja majd.