Tegnap az F-Type új belépőmodelljéről írtunk, ám van itt még valami: az új modellév örömére különkiadást terveztek a 380 lóerős, kompresszoros V6-os alapjaira.
A modell kizárólag automata váltóval, de választhatóan hátsó- vagy összkerékhajtással rendelhető, fékrendszerét feljavították (elöl 380, hátul 276 mm-es tárcsák), a nyomatékot részlegesen önzáró differenciálmű osztja meg a hajtott kerekek között. A gázreakciók, a sebességváltó működése, a kormánymű és a lengéscsillapítók egyedi paraméterek szerint állíthatók.
A 400 lóerőre növelt motorteljesítményű modell könnyen felismerhető nagyobb első splitterjéről és szélesebb küszöbjeiről, valamint a sárga-sötétszürke emblémáról, amely az orron és a faron kívül az utastérben is megjelenik a fekete alumíniummal borított középkonzolon, a kormánykeréken, valamint a láb- és fejtámaszokon. A bőrfelületeket sárga cérnával varrták.
A modellév fontos kényelmi újdonsága a korábban említettek mellett a parkolórobot funkció, amely a párhuzamos be- és kiparkolás feladatát vállalja át a sofőrtől.