A tavaly bemutatott koncepciójármű formaterve 80 százalékban egyezik a leendő sorozatgyártású modellével, állította annak idején a Jaguar, és most, hogy látjuk a végleges modellt, igazat adunk nekik: a rövid és meredek orr, a minimális első és hátsó túlnyúlás a tisztán elektromos padlólemez hozománya, hiszen sem belső égésű motort, sem más mechanikus komponenseket nem kellett elhelyezni a lemezek alatt.
Nincs okunk kételkedni a Jaguar eredeti teljesítménykalkulációiban: 400 lóerőt, 700 Nm nyomatékot, és akár 500 kilométeres hatótávolságot ígért a gyár a tanulmányautóhoz, és vélhetően erre a szériamodell is képes lesz.
Nem tesz fel mindent egy lapra az I-Pace: az F-Pace-nél rövidebb autó bőséges férőhelyet kínál, várhatóan tágasabb lesz sikeres rokonánál – kivéve a csomagtartót, ami mindenképpen szűkebb (de a maga 530 literjével nem kifejezetten szűkös) lesz.
A szériamodell világpremierjére várhatóan már idén szeptemberben sor kerül.