Amerikai újságírók kihúzták a választ a Porsche vezetőségéből: a régóta rebesgetett öko-szupersportkocsi, a konnektoros hibrid 911 soha nem fog megvalósulni.
A Porsche korábban azt nyilatkozta, minden modellcsaládot hibrid hajtáslánccal kíván kiegészíteni. A hálózatról tölthető benzin-elektromos hajtás azonban túlságosan sok kompromisszumot követelt volna meg a 911-es esetében, így inkább a jelenlegi technológia finomításával csökkentik tovább a károsanyag-kibocsátást.
A Porsche jelenleg a Panamera és Cayenne modellekhez kínál hálózatról tölthető hibrid hajtásláncot, ezek azonban a 911-estől elválaszthatatlan boxermotor helyett V6-os (E-Hybrid, 416 LE), illetve V8-as (Turbo S E-Hybrid, 680 LE) benzinmotort alkalmaznak. A márka ikonikus sportautójából még 2011-ben építettek kinetikus hibrid (lendkerekes) versenyautót. A 911 GT3 R Hybrid (képeinken) az első kerekeket hajtó két darab, egyenként 80 lóerős villanymotorral toldotta meg az 500 lóerős benzinmotort; az autó végül komoly versenysikert nem ért el, de többször megmutatta, hogy a túraautózás világában is hatalmas lehetőségek rejlenek a KERS hibrid technológiában.