Jeep Renegade (gyártás: 2016. október – november) A függönylégzsákok patronjának hibás összetételű töltete miatt nem biztos, hogy ütközéskor kinyílik a légzsák.
Mercedes-Benz C-, E-, S-osztály, GLC (gyártás: 2016. július – 2017. március) A biztonsági övelőfeszítők patronjának hibás összetételű töltete miatt nem kellő erővel lép működésbe az övelőfeszítő.
Nissan Murano (gyártás: 2013 – 2015) Eltörhet a szervokormány nyomóvezetéke, és megszűnhet a rásegítés, illetve a kifolyó szervofolyadék tűzveszélyes.
Infiniti Q30, QX30 (gyártás: 2015. október – 2017. február) Rosszul programozott légzsákvezérlés miatt ütközés esetén nem megfelelően nyílnak a légzsákok.
Dodge Challenger, Charger, Durango, Magnum / Chrysler Aspen, 300 / Jeep Wrangler (gyártás: 2004-2012) Az első utasoldali légzsák patronja kontrollálatlanul lép működésbe; az elszabaduló apró fémdarabok sérülést okozhatnak.
Mercedes-Benz Citan, Sprinter, Viano, Vito, V-osztály Mindazon járművek, amelyek vezérlőpaneljét 2016. december 3. és 5. között frissítették, téves frissítést kaptak, ami a légzsákvezérlés, az ESP vagy a távolságtartó tempomat hibáját eredményezheti.
Renault Talisman (2016. szeptember 14. előtti gyártás) A műszerfal alsó felét rosszul rögzítették; a panel részleges vagy teljes leválása sérülést okozhat.
Jaguar XE, XF, F-Pace (gyártás: 2016. november – 2017 április) A 2,0 literes dízelmotor üzemanyag-vezetéke szivároghat, a parkoló jármű alatt üzemanyagtócsa jelenhet meg; az aszfaltra kifolyó üzemanyag csúszásveszélyes.
Land Rover Discovery és Range Rover Sport (gyártás: 2017. február – március) A visszatérő üzemanyag-vezeték szivároghat, a parkoló jármű alatt üzemanyagtócsa jelenhet meg; az aszfaltra kifolyó üzemanyag csúszásveszélyes.