Konkrétumot továbbra sem árulnak el a bajorok a 2018-ban érkező BMW M8-asról, cserébe a beharangozó videó mellé feldobtak pár képet. Természetesen szintén az erősen álcázott korai prototípusról. Csupán annyit árultak el, hogy az M8-ast a szolidabb 8-as sorozat többi tagjával párhuzamosan fejlesztik és a nagyközönség ezen a hétvégén láthatja először mozgásban az M8-ast a Nürburgringen rendezett 24 órás futam betétprogramjaként.

Ami viszont már most világosan látható, hogy az M8-as BMW követi a Motorsport divíziójának hagyományait, ami a külsejét illeti. A frontrészen dupla fekete lamellás hűtőmaszkot találunk, alatta hatalmas méretű légbeömlőket, hiszen a turbós motornak jócskán lesz szüksége a friss levegőre. Főleg, ha a 6,6 literes V12-es kerül bele.

A sárvédőbe integrált kopoltyú látványa hiányozhat, de ezt akár a fólia is rejtheti. Szénszál erősítésű műanyagból készül majd a tetőpanel a súlycsökkentés jegyében, valamint annak érdekében, hogy alacsonyabbra kerüljön az autó tömegközéppontja.

Elmaradhatatlan az oldalanként két kipufogóvég és a picike hátsó szárny a csomagtérfedélen. Ezekből az apró részletekből lehet majd megismerni az M8-ast. Már csak a hajtáslánc maradt kérdéses. Ez az, amire a legtöbben kíváncsiak, hiszen a kapcsolható összkerékhajtással szerelt új M5-össel egy egészen új korszak kezdődik majd a sportos BMW-k történetében.

Fóliába húzott M8-assal hergeli a közönséget a BMW 1

Nem csak utcán láthatunk majd évek múlva BMW M8-ast, hanem a versenypályákon is, hiszen a A BMW Motorsport Le Mans-i visszatérésének alapja is ez az autó lesz. Jens Marquardt, a BMW Motorsport igazgatója megerősítette, hogy az M8 GTE fejlesztése gőzerővel folyik. A látványosnak mondott versenygép első bevetése jövőre, a 24 órás Daytona-i futamon lesz az előzetes tervek szerint.