Lassan fél évtizede annak, hogy a Lamborghini bemutatta az Urus prototípusát, a sziluett mégsem tűnik fáradtnak: jobban is teszi, hiszen a sorozatgyártásig rendkívül lassan eljutó szabadidőjármű még mindig nem szériaérett, az alábbi felvételen épp egy erősen álcázott prototípus köröz a németországi Nürburgringen.

lamborghini urus nürburgring optimised

Bár a tesztek itt zajlanak, a Lamborghini állítja: nem célja elhódítani a leggyorsabb szabadidőjárműnek járó címet, viszont olyan autót szeretnének vevőik rendelkezésére bocsátani, amely országúton tökéletesen viselkedik, de terepen is helytáll.

A közelmúltban annyit sikerült kideríteni, hogy az autó 650 lóerős lesz, tízhengeres szívómotor helyett turbós V8-as fog dolgozni az orrában, és idővel hibrid kivitelt is gyártanak belőle.

Ha ugyanezt hanggal is megnéznéd (a motorból szinte semmit, leginkább a gumik gördülési zajából hallani valamit), az alábbi videón pörgess az 5:00 időkódig).