Míg korábban egészen bevállalós reklámokat is láthattunk a BMW-től, addig mostanában inkább a luxust és a tengernyi fedélzeti kütyüt népszerűsítik az új modellek esetében. Most viszont kezdenek visszatalálni a bajorok kreatívjai a humorosabb vonalra, ezt bizonyítja az M-es modellek legújabb kampánya, mely szerint a túlzások bizonyos esetben teljes mértékig indokoltak. Az alábbiban megmutatják, hogy hogyan kell hazahozni az anyóst, ha akad egy kellemes és kényelmes 5-ös BMW is a garázsban. Naná, hogy a kemény és erős M4 GTS-sel!
Aki mostanában hasonlót tervez, annak rendesen a zsebébe kell nyúlnia, hiszen az M4 GTS-ek árai az egekbe szöktek, mióta legurult az utolsó darab a gyártószalagról. A választék sem túl nagy, kicsivel több mint 800 darab készült az 500 lóerős, vízbefecskendezéses, sorhatos biturbó benzinmotorral szerelt csúcsmodellből.
Bőven megszórták az internetet hasonló videókkal, itt például az apuka nem hajlandó felnőni:
Ezt pedig minden autóbolond átérzi, aki elképesztő küzdelmet vív minden tényezővel, ami veszélyt jelenthet a nehezen tisztán tartható világos kárpitozásra:
Célba vettük a hírhedt Stelvio-hágót az új Suzuki Swifttel. Ha kíváncsi vagy rá, hogyan hódította meg a Suzuki a világ leghíresebb szerpentinjét, akkor kattints ide!