Az 570S és az 570GT után itt a széria harmadik tagja: a lenyitható tetős Spider. A kétrészes kompozit tetőt motor mozgatja, 15 másodperc alatt tűnik el vagy bújik elő, akár 40 km/óra sebességnél.
A 650S és 675LT Spider modellekével megegyező tetőszerkezet összesen 46 kilóval növeli az autó tömegét; menetkészen másfél tonnát nyom a 4,5 méteres, 1,2 méter magas sportkocsi. A módosított tetőív miatt a hátsó szárny magasabbra emelkedik ki, mint a kupénál, így viszont helyretették az aerodinamikát: a Spider ugyanúgy gyorsul (3,2 mp százra) és ugyanaz a végsebessége (328 km/óra), mint a zárt tetős verzióé. Ha persze lenyitjuk a tetőt, romlik az alaktényező, a végsebesség 315 km/órára csökken, ami azért még mindig lenyűgöző.
Egyedi felnit, különleges fekete féknyerget (opció – viszont a karbon-kerámia tárcsák szériatartozékok!) és három új karosszériaárnyalatot – Curacao kék, Vega kék, Sicilian sárga – kapott a kocsi.