Elindulás otthonról, érkezés az iskolába a kátyus és bukkanós mellékutcákon, majd irány a munkahely hetvennel a főúton. Félórás gyorsítás-fékezés etapok a dugóban, este pedig ugyanez fordítva, hetente ötször, éveken át. Hétvégén pedig kirándulás országúton vagy autópályán akár 130 km/órával. Így közlekedik egy átlagautós.
Több mint 1000 családi autó tulajdonosát megkérdezve kiderült, hogy az autójukat naponta használó, közepes árú kocsik tulajdonosainak a jó ár mellett elsődleges elvárása a gumiabroncsokkal szemben az, hogy az hosszú élettartamú, nedves útfelületen jól irányítható legyen, száraz útfelületen pedig biztos fékezést tegyen lehetővé, de tűrje jól a gyakori elindulásból és megállásból adódó igénybevételt is.
A kutatást végző Firestone ezek nyomán hozta létre a Roadhawk abroncsot, amit a TÜV össze is vetett hasonló kategóriájú UniRoyal, Kleber, Fulda és Nexen abroncsokkal. A nedves útfelületen történő fékezés terén a legjobb lett az új abroncs, száraz úton 3 méterrel rövidebb féktávolságot mutatott. Az is kiderült, hogy az abroncs 20 000 km után, alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás mellett is 20%-kal jobb kopásállóságot kínál, mint elődje.